807. Kabouter Pinnemuts

141111-105804-DSCN1657.JPG

‘Op deze stoelen zitten geen padden’ dacht kabouter Pinnemuts en hij vond de verwondering.

Om de ganse reeks foto’s van onze wandeling langs de Anti-tankgracht te zien, klikken we gewoon op de volgende URL:

http://vanons.skynetblogs.be/archive/2014/11/11/97-natuurvrienden-in-schilde-oelegem-8323575.html

Foto Gidsjoris: 141111-105804-DSCN1657

Zet deze foto gerust op uw screensaver of deel hem met Facebook.

23 gedachten over “807. Kabouter Pinnemuts

  1. Hallo Julie,
    we hadden er 7, en hebben ze allemaal verkocht. Veel te goedkoop, maar aan iemand die er zeker zorg voor draagt en een grote fan van Posenaer.
    Groetjes,
    Joris

    Like

  2. Beste,
    In een oudere post op een andere website sprak u over de schilder Posenaer. Hebt u er nog schilderijen van?
    Mvg,
    Julie

    Like

  3. Goeie morgen Joris via het blogje van Jeske tuinhorst op je blogje en hier terecht gekomen, en wat is alles prachtig ik kom zeker nog langs
    Groetjes Nikki

    Like

  4. Skynet geeft het op en lukt er niet in om hun bug te repareren, shit happens. Toch ben ik een beetje dankbaar dat ik hier bijna 10 jaar mijn eieren ben kwijtgeraakt. Ik heb een nieuw logon gekregen, moest ergens een nieuw account aanmaken met nieuw paswoord, en ik kan nog steeds geen nieuwe rubriekjes maken.
    Ik gebruik mijn blog hier nu als visvijver voor mijn nieuw blog:
    http://blogs.seniorennet.be/gidsjoris
    Bedankt Skynet om deze blog open te houden; en wie weet fixen jullie het nog.

    Like

  5. We zijn benieuwd. Skynet heeft mijn telefoonnr. gevraagd om mij (in zeer uitzonderlijk geval) te assisteren bij het maken van een nieuw logon met paswoord. Ik heb dit dadelijk doorgegeven maar het duurt nu wel vrij lang.
    Ondertussen zie ik soms dingen verdwijnen en weer verschijnen op mijn blog. Blijkbaar ligt het toch vrij moeilijk.
    Razend benieuwd of het hen lukt?

    Like

  6. Kan er mij iemand van Skynet vertellen:
    Waarom mijn oorspronkelijke Login luyten.joris@skynet.be verwijderd is?
    Waarom men vraagt om een nieuw account (google) te maken, waarna Skynet via een buitenlandse partner mijn blog zou overzetten naar het nieuwe account, om zo te proberen aan te loggen (met gidsjoris@gmail.com) en waarom dat niet lukt?
    Waarom Skynet de oorzaak van het probleem niet kan of niet wil zeggen?
    Waarom men geen manier vindt om mijn probleem op te lossen, door de oorzaak van het probleem aan te pakken bij voorbeeld?
    Ik kan verdomme mijn Kerstkaart niet eens op mijn blog zetten!
    Na talloze e-mails op en neer is er na zoveel weken blijkbaar geen oplossing in zicht.
    Heeft er een know-hower van Skynet het bedrijf verlaten?
    Deze blog ( http://gidsjoris.skynetblogs.be ) + de 4 gelinkte blogs, zijn voor mij en voor de mensen die ik gids uiterst belangrijk, omdat ik na mijn rondleidingen via dit medium nuttige bijkomende info wil geven.
    Dit alles ligt nu al een maand stil, terwijl ik in de kategorie Senioren steeds in de top3 sta van meest bekeken blogs.
    Ik krijg zelfs geen antwoord meer.
    Heeft men het opgegeven bij Skynet, of komt er nog een valabele oplossing?

    Like

  7. Een volle week nadat ik op verzoek van Skynet een nieuw account aanmaak kan ik nog steeds niet op mijn eigen blog schrijven!
    Ze gingen het over een andere boeg gooien, maar er komt geen oplossing boven water.
    “Skynet gaat het voor u niet oplossen” voorspelde MizzD. Een verstandige vrouw. In al mijn wanhoop vrees ik dat ze gelijk heeft.

    Like

  8. Het lukt nog steeds niet!!!
    Ik vraag me af of de mensen die ermee bezig zijn geen hulp durven vragen aan collega’s dIe het wel kunnen oplossen.
    IK WIL RUBRIEKJES POSTEN EN SKYNET KAN HET BLIJKBAAR NIET OPLOSSEN. HOE IS DIT IN HEMELSNAAM MOGELIJK???

    Like

  9. Nieuwe rubriekjes klaar. Lukt voorlopig nog niet. De volgende 3 dagen zal het druk, druk, druk zijn, en kan er meer dan waarschijnlijk niet geblogd worden.
    We blijven hopen!

    Like

  10. Vandaag heb ik op verzoek van Skynet een nieuw account aangemaakt.
    Afwachten is de boodschap. Nieuwe rubriekjes zijn in opbouw en morgen kunnen we misschien herstarten, zonder dat er ook maar een postje verdwijnt. Spannend!

    Like

  11. HET LUKT NOG ALTIJD NIET!
    Nu stelt Skynet voor om (heel voorzichtig!?) een nieuw account te maken, met een ander e-mailadres, dat dan de nieuwe login zou worden. Dan zouden ze volgende dinsdag aan een buitenlandse partner vragen om al de rubrieken te transporteren en dan zou het tegen volgende dinsdag MISSCHIEN al in orde kunnen zijn. Ik heb hen gevraagd of ik dezelfde URL kan houden en wacht op antwoord.
    Ik vind dit een twijfelachtige en weinig elegante oplossing.
    Ik krijg steeds de melding dat Skynet mijn login (oud e-mailadres) niet kent. Vroeger was dat ook soms, maar na een tweede of derde poging lukte het toch steeds. Er is dus iets veranderd bij Skynet en ik wil dat ze dit ZELF oplossen.

    Like

  12. We converseren met skynet. Het loginadres is juist en toch lukt het niet.
    Ik hoop dat het morgen lukt!

    Like

  13. VANDAAG WEER EEN RAPPEL GESTUURD. ALS SKYNET DIT PROBLEEM NIET VLUG OPLOST ZAL IK EEN NIEUWE BLOG BEGINNEN MOETEN STARTEN, MAAR ZEKER NIET MET SKYNET!
    DE KLANTENDIENST ZAL NOG MAAR EENS ZO SNEL MOGELIJK EEN ANTWOORD STUREN …
    (Ik heb hun id. toegevoegd aan mijn contactpersonenlijst). Hun automatisch antwoord:
    Uw mail werd goed verzonden. Onze Klantendienst zal u zo snel mogelijk een antwoord sturen (tijdens de kantooruren).
    Opgelet: Voeg het adres id923396m00@belgacom.be toe aan uw contactpersonenlijst. Dit om te vermijden dat ons antwoord in uw spamfolder terechtkomt.

    Like

  14. Wat raar Joris.. voor praktisch iedereen zijn die problemen allang verleden tijd weer.. ík heb er in ieder geval geen last meer van.. maar als ik dít hier zo lees, dan ga ik dat héél snel afkloppen op ongeverfd hout!!
    Ik hoop dat je je adem niet inhoudt zolang je wacht op antwoord van Skynet.. want die laten je gewoon stikken hoor!
    Groetjess!

    Like

  15. WE KUNNEN NOG ALTIJD NIET VERDER!
    SKYNET FAALT VOOR MIJ! WANNEER KAN IK HIER TERUG BLOGGEN, EN WANNEER WIL SKYNET EEN DEFTIG ANTWOORD STUREN IN PLAATS VAN ER EEN TE BELOVEN?

    Like

  16. Sorry, ik kan voorlopig geen berichtjes doorsturen, waarschijnlijk door een bug in de software van Skynet. Het is gesignaleerd en ik ben benieuwd of ze dit snel gaan oplossen. Identiek hetzelfde is al meermaals gebeurd.

    Like

  17. Was vandaag in de t.-Carolus Borromeüskerk… praatje gemaakt met één van jouw collega’s 🙂
    Zonnig op het plein… prachtige dag om A’pen te bezoeken.
    Groet,
    L

    Like

Reacties zijn gesloten.