1462. LUYTEKENSDAG (1/2)

180521-100712-DSCN4859

Met veel plezier en heel fier toon ik u een foto van mijn grootouders:

Josephus Luyten, geboren in Zoerle-Parwijs op 18 september 1882 en overleden op 1 februari 1965;

Maria Smits, geboren in Tilburg op 23 maart 1887 en overleden op 23 april 1965.

Uit hun huwelijk op 14 november 1909 ‘SPRUITEN’ 11 keer een nieuwe LUYTEN.

Twee van de 11 kinderen werden niet ouder dan 8 maanden, de 9 overige kinderen zijn dus mijn nonkels en tantes, langs vaders kant.

Enkele van hun kleinkinderen hebben heel hard gewerkt om al mijn neven en nichten bij elkaar te krijgen voor een groot feest: de Luytekensdag. Het is hun helemaal gelukt en het werd een fantastisch feest.

17 gedachten over “1462. LUYTEKENSDAG (1/2)

  1. Petje af voor het goed georganiseerde familie dag, dat is een hele opgave.
    Een mooie foto, waardige mensen uw grootouders. Hans

    Like

    1. Onderaan rechts staat nog de handtekening van de fotograaf. Ik denk dat het Breughel wa in Brasschaat. In mijn jonge jaren heb ik met hem nog zaken gedaan voor Alcatel Bell.

      Like

    1. Dat was het hoor. Leentje en ik hebben heerlijk genoten en ervaren hoe belangrijk familie is.
      Ik nam niet veel foto’s want wou het 100% beleven. Er was een beroepsfotograaf (zoon van een neef). Verder waren er meer dan 30 familieleden.

      Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.